Sexdate vrouwen

zaterdag 27 april 2013

Vrouw zoekt man in BE Oost Vlaanderen

Bekijk profiel Bosze-77 (35) m/v: Vrouw
Provincie: BE Oost-Vlaanderen
Geaardheid: Hetero
Leuke en lieve dame genaamd Charlotte. 35 jaar oud en vrijgezel. Woonachtig te Gent en werkzaam als Eeklo. Op stap ben ik de man die ik zoek voor een leuke tijd nog niet tegengekomen helaas. Zoek iemand waar ik mee kan lachen maar ook mee kan huilen. Die band, niet eens zozeer een vaste relatie meteen. Graag alleen serieuze reacties en wil het wel beetje rond mijn eigen leeftijd houden. Dus met mannen die ongeveer in dezelfde levensfase zitten als ik. Ik ben een vrouwelijke vrouw die graag uit gaat, ergens eten en drinken en me ook gezellig en knus met alleen mannelijk gezelschap kan vermaken. Met een (duidelijke) foto en fatsoenlijke berichten maak je meer kans op serieus contact.

1 opmerking:

  1. Very nice post. I like very much. I also recommended you one site
    Sexdating that also offers same facilities online.

    BeantwoordenVerwijderen