Sexdate vrouwen

vrijdag 26 april 2013

Hete dame met volle borsten zoekt sexcontact

Bekijk profiel Eliva-B (32) m/v: Vrouw
Hay, Eliva hier :D Uit Almere - 32 jaar - 1.70 ongeveer. - bruine ogen - volle borsten en kont. Ik hou van het leven en geniet graag, dus ook van overheerlijke passionele seks. Ik ben gebonden en ben op zoek naar een leuke man die niet perse ongebonden hoeft te zijn. Discretie is wel heel belangrijk voor me, ondanks mijn partner het weet, en uiteraard is dat wederzijds. Kinky ingesteld soms, verder ben ik goed verzorgd, kan ik alleen verplaatsen en NIETS moet van mij maar VEEL mag. Sweet Sweet kusjes...misschien tot snel?

1 opmerking:

  1. Very nice post. I like very much. I also recommended you one site
    Sexdatethat also offers same facilities online.

    BeantwoordenVerwijderen